.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح كنارگذر بابل در هاله‌اي از ابهام قرار گرفت

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل گفت: به دلیل عدم اختصا‌ص اعتبار، افتتاح کنارگذر جنوبی بابل در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرامرز ابوالحسنی ظهر امروز در جلسه شورای شهر بابل اظهار داشت: هیچ‌ یک از مسئولان استان و شهرستان بابل پاسخگویی شفافی درباره عدم افتتاح کنارگذر جنوبی بابل ندارند.
وی افزود: یکی از جدی‌ترین مشکلات ترافیکی شهر بابل به ویژه در ایام تعطیل ورود خودروهای عبوری به شهر بابل است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل بیان داشت: پروژه کنارگذر جنوبی باوجود وعده‌های وزیر راه در ملاقات‌های مکرر اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان بابل، پیشرفت قابل قبولی نداشته و در صورتی که ادامه عملیات با همین روند سرعت باشد تا سال‌ها این پروژه به بهره‌برداری نمی‌رسد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر اعتبارات قراردادهای این پروژه در حال اتمام بوده و آینده این پروژه و بهره‌برداری کامل آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: درحالی که تمام پروژه‌ها در کشور با پیگیری‌ها به سرانجام می‌رسد اما سهم شهرستان بابل به‌ویژه پروژه کنارگذر جنوبی در پروژه‌های کشور از جایگاه خوبی برخوردار نیست.
ابوالحسنی بیان داشت: شهرستان بابل باید در حال حاضر بحث فرودگاه و راه‌های ریلی تهران ـ شمال را به‌صورت جدی برای رفاه شهروندان در دستور کار داشته باشد در حالی که هنوز در افتتاح یک یک کنارگذر‌ مانده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان ملی و استانی به خاطر تاخیر در افتتاح این پروژه از شهروندان بابلی عذرخواهی کنند و با تسریع در اتمام این پروژه جبران مافات کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک ساروی 24 شهريور 1390
فرودگاه رو خیلی خوب اومدی !!!!!!!!!!!!!
نا شناس 24 شهريور 1390
فرامرزجان پول هدن هيچي نموندنه بانك بزن دانشگاه بزن اتوبان ٢ طبقه بزنن! اونا واجب تره ! بابل اينهمه سال كمربندي ناشته تا ١٠ بيست سال ديگه صبر كنه!
مردم ما خله ملت صبوريه! انده صبر كنه تا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.